2008 年 10 月 1 日 星期三 |
| 琴日兔協打黎~ |
分類: 未分類 |
琴日兔協打過黎
我呀媽聽左,之後話俾我聽
10月中,會有一隻新既兔仔黎我地屋企
而mimi就會番兔協.
隻兔仔係賓尼兔
女仔黎既,幾個月~
宜加做緊絕育手術
等佢好番既時侯就可以黎得我地屋企架啦!
義工姐姐話佢好乖乖
好想佢快d黎到呀>w<
但係mimi就要走喇..
真係有d吾寫得呀/_\
-----------------------給我的寶貝女mimi的話------------------------------
我地相處只得5個月時間
又你細細個得幾個月既時侯就開始同你一齊生活
有開心有嬲..
呢d記憶可能好快就會消失
係呢段時間我不斷同你映相
係希望到你走左之後可以睇番d相
諗番起同你一齊既回憶
你以後吾可以再咁曳曳喇
要聽新主人既話呀
仲有..
吾好吾記得我呀!=]
-----------------------給我的寶貝女mimi的話------------------------------
|
日記出爐時間:2008-10-01 06:11 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|