欣 の 小日記
Welcome To My Blog
2008 年 10 月 3 日  星期五  


聽日千其吾好落雨! 分類: 未分類

聽日就係狗場義工搬糧日

等左好多個月呀媽先肯俾我去架

因為之前呀媽吾俾我去..

宜加中於去得喇

但係又要落雨

個天係咪玩緊我?!

之前上個星期5以為星期6係義工日

不知幾興奮!

但係點知記錯左日子-v-

等左一個星期

竟然落雨..

吾通個天都吾想我去狗場?!

又想我等多個星期?!

就快考試.可能呀媽又吾俾我去狗場

吾通,又要等多個月?

係屋企..無無聊聊整左個晴天娃娃.[[白痴的人]:]]

因為真的10分想明天是晴天 >______<

希望..願望能達成!

 

 

日記出爐時間:2008-10-03 05:55 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 bobbymimi 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





bobbymimi
暱稱: ┌ 〝易哭 愛呷醋 〞┘
性別: 女
國家: 香港
地區: 沙田區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
悶悶悶~
無聊攝映._.
海防 & mk~
merry christmas!
HE
文章分類
全部 (33)
出街街嚕]*! (2)
無聊記錄 (4)
未分類 (27)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客