2008 年 11 月 8 日 星期六 |
| 與張夢霞一齊的一天 |
分類: 未分類 |
今日一朝早7:00就起身
搞掂曬d野就出去跑步喇~
可能琴日吾夠訓啦
今日只係跑左10個圈.
之後就番屋企喇
今日有人黎調音
老師(教琴)黎左..所以佢係度等._.
又要俾學費!
650蚊呀._.
食完lunch之後
就打俾張夢霞
因為琴日約左佢會出黎禾輋 =]]
去到果度我地首先去打排球先
打到隻手好痛呀-v-
跟住我地就去左好運.
因為我要去釘番隻耳洞
我左邊耳洞埋左,所以釘番 =]]
兩隻耳環都要24蚊,好貴呀,係咪俾人昆? -v-
之後就去左中央公園.
原來我未去過,真係outday -3-"
之後去左一個大草地
同一個吾識既人一齊打排球
打到5:30到
無啦啦有d admin話吾可以係度打波
心諗.大佬...打左成粒中先話吾可以..有無遲d -口-
之後就番屋企lu..
|
日記出爐時間:2008-11-08 07:40 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|