欣 の 小日記
Welcome To My Blog
2008 年 11 月 11 日  星期二  


今日凍死喇-v- 分類: 未分類

今日又要跑城門河喇~

上個星期跑完..今日又跑?!

1501分!

比上次跑快左39秒~

但係都係第6名.

跑完之後好就辛苦呀!

因為跑既時侯又熱,吸d氣好凍..

所以個鼻好鬼辛苦呀-v-

等左好耐先有得食野..

吾知點解跑完之後突別肚餓.

又要等到1點先食得..

上eng好鬼悶..

做d 野都吾識做..

所以係度玩lor~

日記出爐時間:2008-11-11 07:25 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 bobbymimi 的日誌)


Daisy123104 於 2008-11-14 10:33 PM 發表:
CM``
知唔知我係邊個呢..^^XD/
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

睇你張相咪知lor!haha
Posted at 2008-11-15 01:35 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





bobbymimi
暱稱: ┌ 〝易哭 愛呷醋 〞┘
性別: 女
國家: 香港
地區: 沙田區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
悶悶悶~
無聊攝映._.
海防 & mk~
merry christmas!
HE
文章分類
全部 (33)
出街街嚕]*! (2)
無聊記錄 (4)
未分類 (27)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客