2008 年 6 月 27 日 星期五 |
| 生日記 ; 溜冰記 |
分類: 出街街嚕]*! |
生日記 :
琴日係cherry既生日
我地班D女仔係放學後
一齊唱生日歌俾佢聽
諗番起我生日果日
無人記符我生日
巧傷心呢*!-v-
溜冰記 :
今日去左又一城溜冰
50蚊就咁飛走左喇
好彩a ba俾左100蚊禾姐-v-
開頭我同包包好驚
因為個地好滑ah*!
但係之後就博一博拉
仆左3街咁拉
5算好多拉係咪-v-
仆到隻手都痛埋
腳仲更加痛Tim*!
番到屋企睇下隻腳
見到甩曬皮..重曬
仲有水泡!凸左出黎-v-
痛死]]!
5想再溜喇..真囉命-3-"
|
日記出爐時間:2008-06-27 07:36 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
阿囧 於 2008-06-28 10:12 AM 發表:
你地生日就好啦 有人唱生日歌 我生日比人打左一獲T~T
|
網主回覆
咁慘?
做咩俾人打ah?
一係下次你生日我唱俾你聽lor!xD
Posted at 2008-06-28 01:02 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
多謝多謝 =]] Posted at 2008-06-28 01:01 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|