2008 年 6 月 29 日 星期日 |
| 剪髮記 |
分類: 無聊記錄 |
剪髮記 :
琴日去左剪頭髮..
好樣衰ah!
仲要剪到好鬼屎短..
早知5剪拉-V-
番到屋企
即去睇下張時間表
好彩只係番一日學姐-3-
再番多D都5知點算
實俾人笑到咀到爆埋拉
|
日記出爐時間:2008-06-29 12:48 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
阿囧 於 2008-07-03 01:45 PM 發表:
下次剪頭髮去我老豆度剪 我叫佢唔收你錢 地址: 大埔88廣場新朋友髮廊
你只要同佢講你係我D朋友就得喇
|
|
|
long 於 2008-06-29 09:51 PM 發表:
剪左頭髮唔緊要,因為總會長 好過一世唔剪頭髮!
|
|
|
Ares*鋒 於 2008-06-29 04:08 PM 發表:
上左黎cm喇=vv=" 個日記子幾令令啵!* 加油-v-"
|
網主回覆
多謝!
禾個日記好普通咋! Posted at 2008-06-29 04:19 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
屎忽欣 於 2008-06-29 03:48 PM 發表:
cm for u!! D頭髮好快長番嫁~唔緊要啦^^
|
網主回覆
多謝你既cM"!
我都想佢長番小小-V- Posted at 2008-06-29 04:19 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
路過的" 幫你留個cm子吧` 記得回水呦* =] tHxFoR U!`
|
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|