2008 年 7 月 1 日 星期二 |
| 放假又放假 |
分類: 無聊記錄 |
今個星期
只係番一日學咋!
之後放假放到下個星期
有成個星期咁多...
都5知有咩玩
天氣又熱
真係想死ah!
|
日記出爐時間:2008-07-01 04:04 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
‵琪<3 於 2008-07-02 03:25 PM 發表:
大大個CM送俾您*3*! 悶就約人出尼玩AH*V*
|
|
|
ChOr_MaN系度留CM.xd 第1次泥;-vv- 打多d喔!*
|
|
|
'' ◆ m!z 淫寶貝♥﹏ >3。 於 2008-07-01 04:44 PM 發表:
第1次黎. 俾個cM您^3^'*
|
|
|
kApiK;) 於 2008-07-01 04:16 PM 發表:
有同感-333-v 好悶ah! 冇活動@@"
|
網主回覆
搵日出去玩丫! Posted at 2008-07-01 06:51 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
神田:) 於 2008-07-01 04:10 PM 發表:
CM* =)
http://blog.qooza.hk/kitkitchan 得閒嚟留個CM吧 ..
|
|
|
[ [ * 小月 於 2008-07-01 04:08 PM 發表:
cm...
|
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|