| «‹ June 2017 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
日記[7]  |
分類: `× 日記♥↘ |
久違了的日記
再次出現在這
這排較黑仔
功課未做完
手機壞了
不過唯一好的是每晚能跟哥msn
真的很好-v-
就算心有多痛
只要有他 很快便會忘記
----------------------------------------------------
昨晚的事件轟動全城
馬尼拉的特種部隊
簡直廢到不行
為不幸死者祈禱
|
| 發表時間:2010-08-24 07:06 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 3 月 20 日 星期六  |
日記(6)  |
分類: `× 日記♥↘ |
點解冇人明白我?
我辛苦..得唔到一點點ge體諒..
我傷心..得唔到一點點ge安慰..
呢個世界..唯一明白我ge人唔係我身邊..
仲要幾個禮拜先可以見佢一次..
而家算係點樣?
人地辛苦有體諒..
人地傷心有安慰..
點解個天要對我禁唔公平..
我做麥野都唔順利..
家庭..小提琴..學業
小提琴仲有3日就比賽..
我到而家連琴都未練好?
我付出左幾個月ge時間..
唔通就連果小小gw回報都冇?
呢個世界真係有禁唔公平ge交易咩?
有人同我講過..
當一到門關埋左..一定有第2到門開住等你
但而家..冇人到門係開住等我..
唔通我ge命運係禁唔公平?
我ge機會率真係得0%?
|
| 發表時間:2010-03-20 12:38 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 2 月 13 日 星期六  |
日記(5)  |
分類: `× 日記♥↘ |
今日...
悶呀..
朝早同平時一樣...
夜晚就出左去食飯= =
食魚翅..正..
唉..
功課呀功課..
比賽呀比賽..
小提琴呀小提琴...
好煩呀...
唔想再有煩惱
好好訓一教...
係呢到..祝大家..
新年快樂+情人節快樂..
呵呵=]
一個冇情人ge人...
孤單過情人節...
行出街有幾慘..
so..
我係唔會出街嫁><
不過都係比呀媽扯我出去飲茶...
算喇...
邊個叫我冇情人..
呵呵=]
|
| 發表時間:2010-02-13 10:22 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
日記(4)  |
分類: `× 日記♥↘ |
幾日冇打喇..
因為而家煲緊一套劇...
就係.."下一站,幸福"喇..
但係睇到19集炸..
我超想睇大結局呀..
但PPS冇...
又搵唔到..
有冇人知邊到有呀??
知話我知呀..
我超想睇呀...
------------------------------------------------------
講返前日教區陸運喇....
一個字....
悶-,-
最黑仔就係...
有4個位..得我果個位有水...
鄧下仲有一張好嘔心ge紙巾...
搞到要超小心...
煩到死-,-
黑人憎囉..
唉..
唔講喇..
86
|
| 發表時間:2010-02-12 07:45 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|