cursorshelp
Got My Cursor @ 123Cursors.com
默默地等待♥
默默地等待♥
bobo125689
暱稱: `× J0J0♥↘
性別: 女
國家: 香港
地區: 九龍城區
« June 2017 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
最新文章
鄭梓靈香港專屬論壇
日記[7]
日記(6)
日記(5)
日記(4)
文章分類
全部 (17)
`× 日記♥↘ (14)
`× 感觸♥↘ (2)
`× 論壇♥↘ (1)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 17
留言總數: 21
今日人氣: 5
累積人氣: 687
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 8 月 25 日  星期三   陰晴不定


鄭梓靈香港專屬論壇 無奈 分類: `× 論壇♥↘

囍鄭梓靈的書的人一定要加入

鄭梓靈香港專屬論壇喔0v0

http://www.sirenachenghkfc.marlito.com/index.php

現在論壇舉行各類型的活動

大家只需要花一分鐘的時間就能成為會員

快D加入我地啦;D

另外已註冊的朋友們

要到Fans報到版報到喔0v0

希望囍梓靈的書迷快快加入吧-v-"

 

發表時間:2010-08-25 06:03 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2010 年 8 月 24 日  星期二   驟雨


日記[7] 無奈 分類: `× 日記♥↘

久違了的日記

再次出現在這

這排較黑仔

功課未做完

手機壞了

不過唯一好的是每晚能跟哥msn

真的很好-v-

就算心有多痛

只要有他 很快便會忘記

----------------------------------------------------

昨晚的事件轟動全城

馬尼拉的特種部隊

簡直廢到不行

為不幸死者祈禱

 

發表時間:2010-08-24 07:06 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2010 年 3 月 20 日  星期六   陰天


日記(6) 忿怒 分類: `× 日記♥↘

點解冇人明白我?

我辛苦..得唔到一點點ge體諒..

我傷心..得唔到一點點ge安慰..

呢個世界..唯一明白我ge人唔係我身邊..

仲要幾個禮拜先可以見佢一次..

而家算係點樣?

人地辛苦有體諒..

人地傷心有安慰..

點解個天要對我禁唔公平..

我做麥野都唔順利..

家庭..小提琴..學業

小提琴仲有3日就比賽..

我到而家連琴都未練好?

我付出左幾個月ge時間..

唔通就連果小小gw回報都冇?

呢個世界真係有禁唔公平ge交易咩?

有人同我講過..

當一到門關埋左..一定有第2到門開住等你

但而家..冇人到門係開住等我..

唔通我ge命運係禁唔公平?

我ge機會率真係得0%?

 

發表時間:2010-03-20 12:38 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2010 年 2 月 13 日  星期六   雨天


日記(5) 呆滯 分類: `× 日記♥↘

今日...

悶呀..

朝早同平時一樣...

夜晚就出左去食飯= =

食魚翅..正..

唉..

功課呀功課..

比賽呀比賽..

小提琴呀小提琴...

好煩呀...

唔想再有煩惱

好好訓一教...

係呢到..祝大家..

新年快樂+情人節快樂..

呵呵=]

一個冇情人ge人...

孤單過情人節...

行出街有幾慘..

so..

我係唔會出街嫁><

不過都係比呀媽扯我出去飲茶...

算喇...

邊個叫我冇情人..

呵呵=]

 

 

發表時間:2010-02-13 10:22 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2010 年 2 月 12 日  星期五   清涼


日記(4) 無奈 分類: `× 日記♥↘

幾日冇打喇..

因為而家煲緊一套劇...

就係.."下一站,幸福"喇..

但係睇到19集炸..

我超想睇大結局呀..

但PPS冇...

又搵唔到..

有冇人知邊到有呀??

知話我知呀..

我超想睇呀...

------------------------------------------------------

講返前日教區陸運喇....

一個字....

悶-,-

最黑仔就係...

有4個位..得我果個位有水...

鄧下仲有一張好嘔心ge紙巾...

搞到要超小心...

煩到死-,-

黑人憎囉..

唉..

唔講喇..

86

 

發表時間:2010-02-12 07:45 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]