今日係考試嘅第五日。 好輕鬆呀! 考BIO同口試。 口試個到本來好擔心加>X< 不過, 講完之後又冇物野喇! 我地四個F2仔, 各自都唔識對方, 但考完試就可以暢所欲言, 人生賀係好奇妙=] 哇! 仲有3課味考炸>X< 分別係:LS{OK得=3=" PHY{唔好提喇… CHEM{哈!強項!! 3課嘅差異大, 應該好易KO的=p