| ★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★ |
| 2009-08-02 |
分類: 未分類 |
y0!
好耐無系呢到打過野喇;;;
因為我轉左用xanga;;
不過我得閒就會系到打番架喇>3<!
今日我成日都留系屋企到;
6點幾就出左去食野;
之后呀ba借左隻禮儀師黎睇;;
睇睇下都覺得幾好;;
吾怪得可以攞'掌'喇;>
睇完之后就入房打機-__-!
我既1日就系咁架喇;
系咪好乖先xp
my xG;www.xanga.com/iamb0_jai
得閒上去留個c0mment喇;]
粉嶺既朋友jai;;;;;l0ng time n0 seE;<
my ph0ne n0.68498416(3台)
得閒sms吧v_v
|
| 發表時間:2009-08-02 01:19 AM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
網主回覆
3 台萬碎;> Posted at 2009-08-03 11:22 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
`cOmmenT(3 yes.long time no see\3/
|
|
|
akikia 於 2009-08-02 01:02 PM 發表:
cmcmcm
|
|