| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
誠實大膽2(琴日)  |
分類: 未分類 |
琴日,
我地又玩誠實大膽
連續三次都是周殷
第一次,
我地要佢同佢契哥講我仲意你
第二次,
要佢6講我仲意鄧嘉樺,
第三次,
要佢講我係less
第二次俾徐sir睇
不過,
佢聽唔到好彩,
第三次,得林展睇到
佢好似想笑
不過佢冇笑到
|
2010 年 6 月 9 日 星期三  |
| 2010-06-09 |
分類: 未分類 |
又係新ge一天
要大家珍惜啦!!? |
2010 年 6 月 8 日 星期二  |
誠實大膽  |
分類: 未分類 |
我覺得我地無聊到痴痴地,
今日我地玩誠實大膽,
佢地痴線架,
痴地無藥可救,
佢地要林柏灝同區倩兒表白,
唉..........
其實,我地冇文老師享地到前會敢癲,
如果文老師享到我地都會正常番,
還有,
我今日聽陳柏明話
周殷今日放學唔小心自爆佢仲意黃介敏唑,
你地信唔信呢,
我就信啦,
陳柏明話林展有周殷自爆個段片,
不過,
佢話想睇就要等林展放上FACEBOOK啦,
唉..........
又少咗一日啦,
我ge六年班生活剩番17日喇,
唔知你地有冇睇我個篇日誌,
唔知你地有冇會唔會珍惜呢?
我祝福你地同多謝你地對我ge照顧
多謝.......... |
2010 年 6 月 7 日 星期一  |
2010-06-07  |
分類: 未分類 |
唉.......
今日又喪咗,
一返到學校,
就俾黃思敏敏追住來問,
佢問我點解你星期五哭,
如果你地有看我星期五打果篇日誌,
你地就應該知道咩事,
不過佢唔知道我有D果Blog,
所以佢唔知道咩事,
佢就狂追住我,
我就唔講,
我學佢果句「唔估唔好玩」,
跟住,佢就追住我來打,
佢太煩啦,
我就叫佢去問周殷,
佢就話周殷唔講,
周殷點會講俾佢聽呀,
第1.佢成日玩周殷,
第2.周殷覺得佢煩,
第3.我同周殷七年同班,你地覺得周殷聽我講還是聽黃敏講呢,
算啦,佢一世都唔會知架啦,
其實你地有好多野都唔知架,
就算係周殷,
佢都係,
其實,
我好驚離開D間小學,
我享D間學校七年啦,
我想應該冇人比我傷心,
除咗有一部分(果D都係留班ge)
唉.........
我地距離畢業剩番19日,
我希望如果我同任何人知前有咩唔好,
我地當咩事冇發生果,
我希望唔好再想,
因為如果我地大家唔理大家,
我覺得我D個小學冇果開心ge結尾,
記然我地可以同一級,
姐話我地有緣分啦,
我希望唔好再為D敢少ge野而冇咗D朋友,
因為朋友一走,
佢地就唔會番來,
我好希望你地好好珍惜D朋友,
因為我嘗試個冇朋友同朋友離開你ge滋味,
一D唔好玩,
你會開傷心,
如果你地要嘈,
過埋D19日先嘈飽佢,
不過,
最好唔好嘈啦,
我希望你地開開心心過埋佢啦。 |
2010 年 6 月 4 日 星期五  |
| 2010-06-04 |
分類: 未分類 |
我都知道有D人享到講緊我,
不過,
我係唔會理佢,
今日,
我好煩,
因為今日要匯報個個常識Poriect,
個個都唔做野,
成份Poriect都係我一個人做曬,
我真係好可憐呀,
到體育堂啦,
我地班又係自修,
唉..........
我地已經成兩個月冇上果體育堂啦,
我地已經好悶啦,
不過,
今日終於冇敢悶啦,
因為體育堂有我最仲意做ge數獨啦,
到食完飯,
又係到打羽毛球ge時候啦,
我本來想同我細路打,
不過,劉銘銳同陳煒乜(唔記得咗點打)叫我同我細路玩雙打,
我咪同佢玩,
佢冇可能勝得過我同我細路,
因為我同我細路ge默契一定好過佢地,
所以佢地輸咗,
到番上去,
個個林主任來找我,
我唔知咩事,
原來佢叫我落去係聽電話,
唔話俾你知,
不過,我聽到D個電話係好開心ge
今又過咗一日啦,
點解D年過得特別快ge,
我六年班ge生涯仲剩番20日呀,
我好唔捨得D人和事,
我ge七年話敢快就過咗啦,
我享D七年來,
我最開心就係D兩年,
如果你想知道我點解除咗D兩年知外,我點解都唔開心ge話,
你就問周殷啦.....
|
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | »
|