無聊的日子
bobo_yeung
暱稱: Arienne
性別: 女
國家: 香港
地區: 油尖旺區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-10-21
2010-10-09
2010-10-01
2010-09-18
2010-09-04
文章分類
全部 (36)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 36
留言總數: 46
今日人氣: 0
累積人氣: 939
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 6 月 10 日  星期四   時晴時雨


誠實大膽2(琴日) 滿足 分類: 未分類

琴日,

我地又玩誠實大膽

連續三次都是周殷

第一次,

我地要佢同佢契哥講我仲意你

第二次,

要佢6講我仲意鄧嘉樺,

第三次,

要佢講我係less

第二次俾徐sir睇

不過,

佢聽唔到好彩,

第三次,得林展睇到

佢好似想笑

不過佢冇笑到

 



2010 年 6 月 9 日  星期三   晴天


2010-06-09 分類: 未分類

又係新ge一天

要大家珍惜啦!!?



2010 年 6 月 8 日  星期二   晴天


誠實大膽 開心 分類: 未分類

我覺得我地無聊到痴痴地,

今日我地玩誠實大膽,

佢地痴線架,

痴地無藥可救,

佢地要林柏灝同區倩兒表白,

唉..........

其實,我地冇文老師享地到前會敢癲,

如果文老師享到我地都會正常番,

還有,

我今日聽陳柏明話

周殷今日放學唔小心自爆佢仲意黃介敏唑,

你地信唔信呢,

我就信啦,

陳柏明話林展有周殷自爆個段片,

不過,

佢話想睇就要等林展放上FACEBOOK啦,

唉..........

又少咗一日啦,

我ge六年班生活剩番17日喇,

唔知你地有冇睇我個篇日誌,

唔知你地有冇會唔會珍惜呢?

我祝福你地同多謝你地對我ge照顧

多謝..........



2010 年 6 月 7 日  星期一   晴天


2010-06-07 鬱悶 分類: 未分類

唉.......

今日又喪咗,

一返到學校,

就俾黃思敏敏追住來問,

佢問我點解你星期五哭,

如果你地有看我星期五打果篇日誌,

你地就應該知道咩事,

不過佢唔知道我有D果Blog,

所以佢唔知道咩事,

佢就狂追住我,

我就唔講,

我學佢果句「唔估唔好玩」,

跟住,佢就追住我來打,

佢太煩啦,

我就叫佢去問周殷,

佢就話周殷唔講,

周殷點會講俾佢聽呀,

第1.佢成日玩周殷,

第2.周殷覺得佢煩,

第3.我同周殷七年同班,你地覺得周殷聽我講還是聽黃敏講呢,

算啦,佢一世都唔會知架啦,

其實你地有好多野都唔知架,

就算係周殷,

佢都係,

其實,

我好驚離開D間小學,

我享D間學校七年啦,

我想應該冇人比我傷心,

除咗有一部分(果D都係留班ge)

唉.........

我地距離畢業剩番19日,

我希望如果我同任何人知前有咩唔好,

我地當咩事冇發生果,

我希望唔好再想,

因為如果我地大家唔理大家,

我覺得我D個小學冇果開心ge結尾,

記然我地可以同一級,

姐話我地有緣分啦,

我希望唔好再為D敢少ge野而冇咗D朋友,

因為朋友一走,

佢地就唔會番來,

我好希望你地好好珍惜D朋友,

因為我嘗試個冇朋友同朋友離開你ge滋味,

一D唔好玩,

你會開傷心,

如果你地要嘈,

過埋D19日先嘈飽佢,

不過,

最好唔好嘈啦,

我希望你地開開心心過埋佢啦。



2010 年 6 月 4 日  星期五   晴天


2010-06-04 分類: 未分類

我都知道有D人享到講緊我,

不過,

我係唔會理佢,

今日,

我好煩,

因為今日要匯報個個常識Poriect,

個個都唔做野,

成份Poriect都係我一個人做曬,

我真係好可憐呀,

到體育堂啦,

我地班又係自修,

唉..........

我地已經成兩個月冇上果體育堂啦,

我地已經好悶啦,

不過,

今日終於冇敢悶啦,

因為體育堂有我最仲意做ge數獨啦,

到食完飯,

又係到打羽毛球ge時候啦,

我本來想同我細路打,

不過,劉銘銳同陳煒乜(唔記得咗點打)叫我同我細路玩雙打,

我咪同佢玩,

佢冇可能勝得過我同我細路,

因為我同我細路ge默契一定好過佢地,

所以佢地輸咗,

到番上去,

個個林主任來找我,

我唔知咩事,

原來佢叫我落去係聽電話,

唔話俾你知,

不過,我聽到D個電話係好開心ge

今又過咗一日啦,

點解D年過得特別快ge,

我六年班ge生涯仲剩番20日呀,

我好唔捨得D人和事,

我ge七年話敢快就過咗啦,

我享D七年來,

我最開心就係D兩年,

如果你想知道我點解除咗D兩年知外,我點解都唔開心ge話,

你就問周殷啦.....