我要分一分

2008 年 5 月 17 日  星期六   晴天


差d比人圍死! 分類: 未分類

話說今日去九龍灣上堂!

個地方都ok  ge

但就分佈系九萬幾個位囉!

找極都找唔到邊個系SAM CHAI ge拍card位

入到去當然系揀最尾那排坐啦!

冇幾耐

佢就離左啦

已經盡量扮睇緊notes唔望去前面!

點知佢企左系度跟住我一望上去

佢就話:以!你點解系度ge?

我話:全灣冇位所以咪轉離九龍灣囉!

sam:哦!咁你聽日唔返啊?

me:心想(都轉得過離啦,聽日仲返離做乜啊!)我聽日唔得閒啊!

sam:哦!咁我比住份野你先啦!(中文版會考題答案)

sam:你聽日唔返,而家比定你,廢事唔記得!

其實你地睇d對話,就覺得好平常,冇乜野

但問題就系,當時其他的學生(全班得三個系男仔其餘都系女仔!仲要勁多佢d fans)

已經坐晒系度!

佢仲要系前面叫到過離最尾那行度,

就是剛剛的那一段對話,成個班房d人都聽到晒!

之後仲要系咁望住我!

仲唔夠,仲行埋過離拿起本野問我有冇做功課!

shit!
不過今日都幾好笑

佢一開始已經話今日把聲唔系太得走音系好正常

點知轉頭就已經走音啦

佢仲要懶輕奮咁話:終於走音啦!YEAH!!!

無耐X100

 






訪客留言 (返回 bobobobo 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]