| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 5 月 25 日 星期日  |
果次同我老豆嘈完之後...  |
分類: 未分類 |
各位唔好意思...
好內都冇打blog^^"
因為呢牌唔太得閒...
日日都好夜返~
返到黎好倦
唔想打blog><
只想訓教
唔講呢D住~
講D開心野比你地聽呀...
果次同老豆嘈完之後~
佢呢牌都冇乜再罵我lu...^^
試過一次lo.......
我尋晚~
同個fd傾左2個字電話@@
我老豆係到偷聽wo
跟住我就同我個fd講88lo...
我都收線la...
我老豆仲特燈出黎罵我wo><
頂你個「廢」a
跟住又同佢嘈左幾句lo...
跟住佢收左屋企果個無線電><
收咪收lo...
我好驚a...
跟住第二焦唔洗返學
琳住可以訓內D^^
點知我老豆扮哂冇野咁走入黎
講左一句:
囡囡起身未a...??
我仲嬲緊佢~
咪計有續訓lo....
冇答佢wo
佢都有病~
我唔洗返學@@
都鬼咁早整醒我= =
成日罵完人之後~
就扮哂冇野咁
我最憎D人係咁><
我真係越黎越憎咁!!
The end
|
« | 127 | 128 | 129 | 130 | 131 | 132 | 133 | 134 | 135 | 136 | ... | 154 | »
|