1月11先^^
今日第一次出去彈琴
我超驚
但係唔出又唔得wor^^"
haha^^"
雖然係好驚~
不過最後都出左去
我同佢地練果陣都ok ge...
但係正式開始...
竟然都甩左好幾次
可能緊張左小小la...
haha^^"
but第一次~
算係咁la吧...
1月12 la^^
今日考I.S...
係我第一樣咩都冇溫過ge一科^^"
因為我覺得科學...
唔太重要
點知第一個小息~
比均均同完美...
罵+强姦
搞到我仆低左
haha~
講笑姐...^^"
我知均均同完美~
唔會真係嬲我ge...
{放左學...
我.joey.均均.完美~
激嬲左雞雞
對唔住ar...
雞雞
我後悔了...
我知錯了...
唔好嬲la...
送朵花比係喇~喇... ^^
我知你好錫我地ge... }
跟住~
我.joey.均均.完美
四個人行左去街市...
本身諗住食冷麵ge~
但係等左好內...
所以去左自由麵到食^^
去到諗返起小學果時...
一放學就會成班fd去朗屏天橋低果間自由麵到食
食完我地行返去7人果邊~
睇住昇暉果二個"dodo"
joey仲行埋去玩野tim
玩完去左元公hea...
見到慧慧.周琪.yoyo...
一陣之後走左lu...
......
送均均去左塔車~
返黎果陣...
因為joey話隻鞋唔舒服~
同佢轉左黎著...
佢就舒服~我就仆左係條街到
唉...佢對鞋超"線"lor...>3<
又流血lor...
呢牌都唔知做乜><
唉...
唔講lu...
留個cm吧^^
|