2cycle了-.-
好多科都已經開始教f4野la[CHEM外]
一開波突F4野, 一堆堆埋怨又泥LA-.-
WA BIO有成疊WS要溫[淨係UT_Drz]疊野仲厚過math書
我諗去到F6我地疊野就有張抬禁高, @@[好彩細胞我之前睇課外書識D...有小小底]
PHY就係一堆數-.- 因為我D數真係唔係好掂,
已經開始覺得PHY難了[全級第三就PHY呀NA!?]
幸好FD們都係讀PHY, 唔識都有人問~
如果可以返返去F3, 我一定會轉簡ART[始終中意畫畫 ]
ENG幾乎堂堂訓, 堂堂玩...悶到WA...好掛住LILI呀...
最中意上DAY1,4的POEM&SOMG[MISS YIM呀 ]
不過之後無LALA轉左組...我冇得比MISS YIM教LA>﹏<[MISS YIM YIM呀~~~]
MATH係易到GA, 到現時為止,
太強的我5MIN就做完一份MATH HW~![竟然...]
希望之後果D唔會太難...
------------------------------------------------------------------------------------------------
不過點都好, 始終已成大局, 只可以努力讀好佢LA, 唔5*都要合格多D LA... |