| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2005 年 12 月 2 日 星期五 |
 | |
[狗狗'] |
禽晚*同[老陳']傾左好耐計 -3- !佢比左佢張相我 -3- !
冇[豆豆']咖啵 !同埋d手同面都冇咁黃 -3- !but e+ - - !
今日*
中文堂``勁眼訓lor - - !本來林住聽完人唱歌會醒哂 !
點知冇時間wor - - !好明雖係ms李玩野啦 - - !
he``整cup cake -3- !我同carmen狂[發發發']` !
都吾夠呀karen勁 - - !佢一個就[發']哂d野 - - !
搭3放落爐 !等左3個字就囉番出黎 !有一陣[焦']味 - - !
勁dark blown wor - - !之後周pk仲要話你地只係深色左[少少']姐` !
之後又要晌成班面前講我地果組只係深色左[少少']姐 - - !
比佢搞到我勁無奈 - - !but其實gp果d又好似白得濟wor - - !
好似未熟 - - !好似蒸蛋糕 - - !之後我勁快咁食哂3粒佢 !
becoz我冇帶盒 - - !我地d cake有9分 -3- !xd*
eng堂``本來岩岩is..勁眼訓..林住一度對nee一度訓覺..
點知 - - !上mmlc - - !上嘜叉mmlc呀 - - !
做埋個勁無聊既問卷調查 - - !之後聽人讀bk sharin'同speakin' - - !
咁就一堂 !真係開心 !吾想成日聽住英leung講野 !
lunch``白痴婆同佢媽打食 !真係慘 !本來林住聽佢[走音']` -3- !
同靜靜去左街c買腸粉 !我講左[老陳']d好笑野比靜靜知 !
靜靜都覺好笑 !勒` ![老陳']吾得淨係得我笑你 -3- !
之後同[姜']用一張紙上左去hm rm !我見無聊就去抄[老陳']d野 -3- !
嘩 !好多粒擦膠 -0- !好多枝都幾白痴下既筆 - - !
之後[老陳']番左黎 !我又摸佢個頭 !發覺好似[狗狗']` -3- !
之後等百寶袋都番埋黎..佢地一個2個夾手夾腳一齊bo我[仇'] -/\- !
[老陳']就[鍊']我條頸 -/\- !百寶袋就[蚊']我條辮 - - !
又搞到我[喊']` -/\- !我係味日日都要喊一時 - -?
放學``發覺百寶袋條辮好似腸粉 !佢就話我果條似蝦米 - - !
之後又囉我本中文默書bo睇 - - !仲寸我得30分 - - !哼哼哼 !
p.s.``2A既人 !禮拜日bo行記住著班3 -3- !
我要同奶昔。百寶袋。老陳一齊行 -3- !ysysys !
仲好似可2見到香港c生+siu姐 !仲好似有好多表演 -3- !
|
| Postime︰2005-12-02 06:49 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2005 年 12 月 1 日 星期四 |
 | |
ok` |
今朝..本來林住帶愛之病果條c帶咖 !冇人比我wor -/\-'
maths堂``我狂做hwd !yss !
eng堂``ers..勁眼訓wor - - !訓左成堂覺 - - !
之後做多左本non-e !宣bo我做哂d ers -3-` !
mus``好眼訓啦我又 - - !出去睇piano既內臟 - - !好得2咖wor -3- !
geog``好悶 - - !吾想上ms林堂 !佢都吾想上我地堂 !
lunch番到黎``老陳入吾到黎hm rm啵 -3- !比左d書同個銀包我keep -3- !
8卦既我梗係開黎睇佢銀包有咩 !係百變siu櫻 - - !估吾到老陳鍾2百變siu櫻 - - !
比番個銀包佢 !我話::百變siu櫻 -3- !佢就話我冇比人打過 - - !
之後晌度[鍊']我條頸啦 - - !佢又整喊我 -/\-'
之後王+仲要好大聲咁話我做咩喊 - - !o哂咀 !
上lab !p fect吾信我地要落hall !要我地晌lab出面呆企 - - !
老陳同百寶袋晌度唱歌 -3- !好好聽 -3-` !but老陳就比較 - - !5音不全 -3- !
is``放飛機 !我地隻飛機比老鍾話成噸重 - - !你就成噸 !
最後我地排尾2咖 !多謝 !點都高過老陳果gp -3-` !xd*
之後到老鍾放飛機 !放吾到wor kai b !!!
中文堂``講咩肯定句又否定句 - - !講到我訓著覺 - - !
之後d人冇交野 !ms李罰佢地唱歌 -3- !搞到我勁蒸神 !
賓賓唱`有隻雀仔跌落水` !karen唱jay果d歌 - - !吾記得左邊首wor - - !
之後到[姜']` !唱童話wor !有和音既點解 - - !becoz有和音所2首歌幾好聽 !
第日上中文堂千奇要記得做齊野帶齊野..吾係就唱歌 - - !下次到車v唱 -3-`期待中 -3- !
放學``開lock..set table..2b d人都整緊cake !好香咁wor -3- !
等左我地好9 - - !之後ms周叫我地過多5分鍾sin黎 - - !玩野牙 ?
之後同奶昔上library陪佢借書 !借左都過左5分鍾 - - !落番去set table !
之後番番hm rm拎書包 !再去曾記買is file !沿途我地一直晌度講老陳 !
老陳太多野比我地講了 -3-` !
回到+..沖涼..開機 !同老陳傾計 !我改左名 !寸佢的名字 -3-` !
其實係讚緊佢既 -3-` !真係咖wor !吾知點解近排覺得佢好令女 !
晌mus堂發現佢隻眼水汪汪的 -3-` ![愛']死了 !xd*
禽晚同佢msn`佢話如果我係男仔..佢會覺得我鍾2左佢 - - !
lalala !但係我林我吾會係tb..咁開心掛 - - !
之後7點半同呀酸去左m記做hw+食野 !雖然我2經食左dinner - - !
陪佢食lor當 !我就做hwd !我已經做哂 - - !差6b第27題 - - !吾識做 - - !
but e樣hw成x'mas之後sin交 - - !做完hwd..食左包薯條..明明好飽..
點知愈食愈餓 - - !食多左個餐 - - !可怖 - - !之後我真係飽了 - - !
9點搭7就番屋企 !番到黎 !打日記 -3-` !
p.s.``1*carmen話ms李愈黎愈cheap - - !but我e+愈黎愈[愛']ms李 - - !點算好 - - !
2*我e+吾可2同老陳玩得咁埋 !我吾可2變tb !
3*經我一番既研究後 !我終於搵到百寶袋整班網果個禁左enter之後既網 !
我吾想見到果d唱k siu魚sin - - !好kai b - - !之後我話比佢聽..佢就..
讚我 -3-` !好開心 -3- !
之後佢就話要改左條link佢 - - !but岩岩又比我破解左 !佢將index轉左做home !
我吾想晌我眼前出現既野[唱k siu魚sin']` !係吾可2晌我面前出現 !
哼 !百寶袋 !無論你點改 !我都會破解到 -3-` !
4*車v比我個msn吹漲了 !佢話我個名::`'-!★/\/YEE* ,;`/﹡陳國2好令女[有水汪汪的眼']-3- ` !
太可愛 - - !o哂咀lor - - !吾知我幾時會改番好個名呢 - - !
5*聽日整cake !希望我忍住吾食 !影張相比大+睇 !好期待呢 -3-` ! |
| Postime︰2005-12-01 10:25 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | ... | 29 | »
|