今日做左咩呢?......
啊...朝早返左學校練波.......
打得超差^^唉....今日做左新位(排球)..
跟住陪Yako穿耳[第3隻]......
跟住同南去左一個神秘地方
就走食左燴[反]薯^^好味but唔夠甜
之後南走左我屋企...玩左陣啤...同粘土..
失敗左呀~跟住同jennie玩電腦.....最後就係
Merry Christmas~