未試過連堂中文英文,,,,系咁開心架..
好多開心事,,,好好笑..
IS堂,,,吾想再講..
吾想再提,,,我冇所謂..
一文不值的我,,,,毫無地位的我..=[
我系咁令你地乞人憎,,你地可以當我透明..
我已經吾會再介意,,因為我冇資格介意嘛..
多謝你曾俾我希望,,起碼你仲有幫過我..
我寧願你見吾到我,,,因為我吾想你勞氣..
多謝曾經當過我系朋友既人,,,或者憎我既人都好..
可以同你地一班真系好開心,,,咁起碼我地仲有緣牙..
吾想講咁多野喇,,,最緊要系你地開心..
想吾記得哂所有吾開心既野,,,好想好想..
____*` 記 憶 就 算 洗 去 1 分 鐘...我 都 心 滿 意 足 !!*)__
|