今日老豆無比錢我番學呀..好慘呀..冇食早餐呀...
跟住LUNCH又無食呀..因為我食果個B餐勁難食..我就洛左1樓諗住玩啦..
跟住果條仆街吾撚比我玩呀..咁我咪番上課室囉..
都左最後果2堂中文堂王老田冇番果個MISS Chan代課好開心呀..
我可2訓教真係好啦...不過我整係訓左1堂咋..
都左第2堂MISS Ho代課吾想訓所以冇訓...
放左學我就直黑番屋企喇..因為好土餓牙..
今日就係咁過啦..