18-5-06
琴晚7點半就埋飯食埋藥沖埋涼跟住訓
訓到今焦6點半先起身,,之後搞野啦..搞
點哂~7點05分出去,,出面勁大風~吹
到我個頭勁型囉!之後吾理咁多返左學校
先算^2堂中文堂好快過!商業又係喎,,英
文堂OK啦*設計堂好快過..之後全班留
低寶課囉,,寶完同十蚊and君君洛華貴玩
跟住6點先返到屋企..7點食飯//之後先
打日記咋♥
ps:嘉慧吾好再吾開心喇!