21-5/06
今日11點起身,,跟住整好哂野!睇百分百感覺好睇好睇!
睇完睇其他啦∼1點幾睇2002..就咁睇電視到可以
睇左成6個鐘油11睇到4點幾牙哥叫我去HK仔幫佢
去祖碟去到冇囉^跟住去M記買4號餐比佢食Lunch吾係
我出$$架!跟住返屋企,,又洛下村間cd睇有冇佢話冇行
返上屋企果陣見到張柏川同張子俊佢地2個*跟住冇
理佢地焦走返屋企!玩電腦玩到7點睇左陣惡魔牙哥要
睇其他野~跟住我就打日記子喇!♦♠