24-5-06
今焦6點半醒左啦~但係又好睇訓喎!跟住我念住數多
30秒先起身*點知1訓//訓到7點先起囉!勁無奈囉
跟住直時打比十蚊叫佢吾洗等我!果D啦*佢話等我
埋我~洛到去吾見佢返學校啦!跟住科技係咁玩!
係咁吉男仔個屎忽*勁好玩!哈哈<<好變態我到
知架喇!哈哈*英文堂訓覺..倫理睇野~通識做工作
好專心咁做*LUNCH又睇人打波果d//數學堂玩電腦
上論壇睇野!放學同君君去佢小學入到去好令令呀
跟住返屋企喇¥