28-5-06
今日11點半先起身囉!死人細佬到叫左你11點前好叫我
起身架啦!又吾聽喎~跟住搞點哂d野直時去睇百分百
感覺^跟住12點幾同細佬洛左樓下間餐廳買野食
返上屋企*食完1點半好眼訓!1訓訓到4點
正先起身!跟住玩電腦玩到7點睇惡魔大結局呀!好感
人囉!睇到我又喊喇!睇完就打日記喇¥