4-6-06星期日
可愛教主 RaiNIe生日快樂↑
今日11點起身呀∼跟住搞掂埋D野!直時開電視睇【
百分百感覺】呀@12點正就睇完喇#轉第2個台睇呀
跟住到吾知幾點到啦^轉返台第1個台睇〈97有喜事〉
勁搞笑囉^睇到吾合幾點就睇完喇&跟住轉返去新電視睇
《漫畫風X》跟住睇完又睇〔今日是魔王〕呀!好好睇呀
又有勁多令仔喎*跟住玩電腦喇-到左7點型人型樂官
有得睇丞琳d mv呀>3<又問丞琳D野呀,,8點正睇完喇...
跟住玩電腦呀//跟住9點先食我既晚餐呀==人地7點食
我就9點先食--因為我吾想食呀>_<9點先叫牙媽事但炒幾
條腸腸比我食左=="之後先打日記仔°
PS:RAInie唱多D好聽好聽既歌比我地聽!
同埋拍多d戲比我地睇呀∼
|