今日唔理3721夠鐘放工就鬆人,不過最后都要兩點先走到。
因為今日入大埔搵bambi,已經幾個月無見,同埋返工返到無晒心機!
搭巴士上火車站再搭火車再轉巴士先去到,其實都幾遠!
大埔街市有檔野d豬扒好出名好好食,我每次入去都會食!兩大塊炸豬扒連粉/面/米線等都係$20一大碗!大家有機會都試下啦!
上到佢屋企bambi就跳呀跳呀擺晒尾咁歡迎我,佢好開心!我坐係梳化度佢就會趴係我度!佢真係好得意ga!
一個下午舒舒服服,同rachel吹下水,咁就過左!因為個度係村屋所以好靜,只會聽到狗吠聲,想休息就最好不過!
5點幾同左佢過左隔離村睇屋,不過個間屋唔太掂!
之后出后九龍搵力士陪我買野,途中竟然見到亞哥呀,佢又肥左啦,仲要肥左好多,隔左陣先見到家歡※哈哈!
另外係商場買滿一個价錢就可以抽獎,最后抽到兩張<再造人之戀>既戲發,因為我已經睇左,所以就俾左力士,等佢同珍妮去睇。
因為佢地要收張單,但我又要拎返公司claim錢,所以要等佢copy,等既時候另一位姐姐俾左盒復活蛋俾我,我好開心呀!
因為無諗過企係度突然間有人會俾禮物你!多謝個位姐姐!
呢日買左6支香芬油,兩部香芬油機一大一細,一個放公司一個放屋企!買左支護頭髮既野!
|