今朝..唔係....前一晚已經決定今日要4點放工,其實今日係星期六應該放一點,不過真係無得走,勁慘呀!
所以一早就plan好左4點走,跟住去做一陣,好開心可以見到佢,其實我係想見多佢幾面,臨走個時都見到佢!
跟住就去左搵偉豪食飯,其實我好鐘意悠悠呢個地方,因為坐得舒服d野都幾好食,不過d价格就越黎越貴,
由初時18蚊28蚊一碟變到20同32蚊一碟,有口卑既食店係咁ga la!唉...呢日無帶相機,如果唔係就可以影底d野食幾靚!
好耐都無同你傾偈啦,真係好開心呢,次次同你一齊都好開心,好舒服,又唔使驚你唔鐘意,自己想點就點,哈哈(好霸度呢)
其實一直都想搵人陪我行下,靜下!呢晚好舒服呢,只不過天氣就差d,好大霧!
呢一晚其實有d野想同你講,但又講唔出口!.......
|