唔知點解尋晚突然間鬧情緒,可能因為見到佢講緊一個開心既電話!一时間好似咩都破碎晒咁,情緒黎得好快好快,一時間自己都控制唔到,就即刻祈禱,求安靜!半個鐘之后先好d!佢以家我太累,但其實唔係,我無理由同佢講係咩事ga ma!所以原本有d野想講既都無講到!成晚我都無主動同佢講過野,只有佢問我野。唉….點算好呀……..仲有排對住佢ga