剛剛收到個消息,秘書小姐話我老細幫我claim工傷,不過就唔知得唔得,佢話公司買左保險唔claim,咁買黎仲咩!
都幾surprise,因為之前負責claim工傷個同事話呢個唔包係原因,所以我都算lur,同埋都係使左幾百蚊,媽媽又有津貼d俾我!
點都好,真係多謝我老細!因為事隔都半個月有多!