好耐好耐都無試過可以訓到咁晏先起床,真係好舒服!雖然8點幾醒過、十點幾又醒過,但最后都係12點幾先起身!爽呀!
尋日一朝早我就拎左成大袋野返永光,好似聖誕老人咁,拎左D褸俾珠珠,佢好鐘意呀,見到佢開心我都開心!只不過好似有個人係度迫開我jei!
仲派左3盒月餅,一盒俾珠珠一盒俾momo一盒俾肥英!
早幾日買左一盒史力奇既餅,都俾埋ada!
最后只剩番一條褲係晒唔去!都總算唔使將所有野拎返屋企!'散貨成功'
尋日祈禱會,原本諗住會齊人,點知飯后就得番8個人,但每次飲茶都好齊人,真係奇怪!
其實呢日祈禱會,我係想知道大家來年有咩打算,點知呢就少左咁多人,搞到我都唔知點好呢?
不過唔緊要啦,大概都知道佢地會點樣...唉,以家搞到我要再plan過!到底點好呢?其實我以家都無咩方向,都幾頭痛!
|