今日諗住可以早點收工,但最后都要成4點先走得!
點半既時候,已經好肚餓好肚餓好肚餓好肚餓好肚餓,但一直都無機會食野,只係不停咁做野!
4點走啦,已經唔肚餓,之后我既好朋友約左我去銅鑼灣走走,大家都好耐無去呢個地方呢,佢話今日好悶好悶好想出去行下!
4點半就出到去了,去左時代下面行左陣,食左串燒雞成為$8。都好好味呢!
行下行下去左一間日本野度食,哈哈!真好彩原來今日間舖頭last day,之后會搬去尖咀!d野都好好味!
跟住收到佢一個電話,...........................
夜晚去左利舞台度做gym,嘩...........嚇一跳呢,個度靜度好似包場咁...哈哈!
跟住走個時行番過去世貿個邊搭車,係大馬路,突然有個外籍人士無端端好大力咁推開一個男性,但無人知發生咩事,
我見到個外籍人士好似好想搵交打咁,其他人邊望邊行,我都唔敢望急急腳咁走啦,但被佢推到的那個人,
好似係咩都無對佢做過......好無姑姑呢!
|