今朝幫呂鎧彤補習
其實都唔係補
補得個1個鐘佢就已經冇晒心機
走左去睇電視= =
then落去"好食店"食飯
食完都2點嚕
就返小學買鞋
皮鞋同波鞋都唔口岩著了呢
點知個死人阿嬸搵野都慢人幾拍
等左足足5分鐘先同我講皮鞋冇碼
個陣都搭3了
即刻走去搭的士
搭半準時返到學校
點知佢搭9先開始
早知就慢慢黎啦
個gavel club又勁悶喎
同IRIS係咁傾計=P
hahaha"
ansel電話響
俾人叫左出去演講
抵死啦
之後我係唔知點解既情況下做左下次既table topics master
下次搵邊個出去講好呢??
hahahaha"
不過無端端俾阿邊個同miss tsang唔知講左d咩
我個名由bokie變左Pokie
阿邊個呢...事係當然就俾我打啦
then返屋企
阿賜係巴士度訓左呢
希望你有覺好訓啦=] |