唉...
好倦呀
前晚操水
蝶、背、蛙、自游齊晒
雖然我游少左
但唔知點解都好倦...
仲用左好多口水添~
知我同你講啦
心照啦
尋日...
朝早出去補習
下晝去蘇屋做mce
夜晚游水
又係忙碌既一天...
好倦...
今朝8:30俾人叫醒左...
咁早...好眼訓
用左幾個鐘溫書
ok啦~
每科溫左少少咁啦
真係又倦又眼訓呀.....
沖涼了...
唔講啦
今朝幫顏瀧改份稿
then入hall
顏湘要present呢
做完我俾左個叻佢喔
呵呵"
上晝心情唔錯的
下晝由於某個原因啦
好唔開心
企o係窗前發呆
有種想喊既感覺
多謝阿子
不斷哄我笑
亦要多謝俠哥
令我過左堂快樂既physics堂
then要入hall聽野
心情已回復唔少了
講生態夜遊
一定會去的
之後趕去游水
游完歸家
近來是多事之季節咧...
好多人唔開心...
有人傷害自己...
有人飲酒...
有人狂喊...
好灰咧...
我呢個開心果發揮唔到作用喔...
開心d啦
要笑呀
^^
P.S.林皓賢... 你死定了... 小心咧... 哈哈哈"