今日8點起左身身去左 置樂踢波>3<" (天氣都是很熱)
踢到11點到 返屋企沖個令涼 訓個令覺-3-"
4點幾起左身 玩電腦 ^^ 玩到7點幾食飯
食完去左仁愛堂 練舞(bk) ^3^
練完10點幾 同fd去左威龍 打機^3^
之後11點幾返左屋企lu.."