今日*
係音樂日*
朝早同黃紅"何倩一齊番*
8點幾左右番到去*
我地班唱讚美之泉*
攞左亞軍同舞台效果獎*
10點幾就走得*
之後我"呀慧"黃紅"May May一齊去搵周琪同呀明*
再行過去舊陣等人*
本來諗住行去Neway既*
但係太大雨*
所以我地搭的去*
一去到就見到均均同雞雞*
原來佢地間k房就係我地格尼*
之後我地唱左陣*
世浩同佢個FD就到左*
唱到4點就走啦*
跟住我地就去7人坐*
坐到8點幾就走*
留CM呀*