今日 .. 開心死了!!! XDD
= =++ 同糖、琳、天 + 周天健、呀詩 _ 去唱KKK .. ."
XD 巧開心~ 一開始就唱D ""益智兒歌"" XDDDD
小司機Noddy~ Noddy!!! XDDD
仲有仲有!!!
點蟲蟲~~ ???????***!?? ( 忘了 ... )
仲有個我好LIKE架!!
Oh~!聖誕樹~ Oh~!聖誕樹~~~ XDD
之後~
企埋上沙發!!! XDD 痴晒咁唱!!! 哈哈!!! 唱 " 抗戰二十年 " !!!
正呀!!! 最好玩係依首!!
聲都就尼沙晒!!! 哈!!! XDDDDDDD
Wo Wu Wo~~~ Wu Wo!!!! 哈哈!!!!
>3< 勁開心~
呀詩唱歌好好聽呀~~
我就~ XD"" 哈~~
唱完~ 爽!!
呀詩回家~ 周生就一早去左巴拿巴~
我地4個就去影貼紙相啦~ XDD
勁好玩~~!!! XDDDDD
哈哈!!
下次再玩過~ XP"
之後~ .... 行左好耐~ 好耐~
好... 散BAND ... ..
琳 + 糖 ,, 最左果個係呀詩..

肥天~