boriswong
暱稱: 丫鴻
性別: 男
國家: 香港
地區: 沙田區
MORE...

« November 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930

最新日誌
7月2日
6月30日
你在哪...
好鬼開心既一日
6月21日...重返日誌^^

日誌分類
全部 (10)

訪客留言
最近三個月尚無任何留言

我的好友
尚無任何好友

我的連結
尚無任何連結

日誌搜尋
RSS Feed

2007 年 6 月 7 日  星期四 晴天


6月7日
婷...你將我迷倒了??
為什麼,我總想放棄你時
卻覺得很可惜...
你說的每一句話
我都記在心內
難道你是萬人迷嗎?

唉...今日唔死都冇用
勁比人插...
= =........
又唔夠膽還手...
如果一還手...
2個字可以比老師講!
"留堂"

我心諗
黃秉鴻!!!你知唔知人地有7條仔呀?
你知唔知人地唔希罕你呀?
但係...我唔可以做失敗者架!!!
我今次..一定要成功...
做牛做馬冇所謂...只要你接受我
但係唔好叫我做洗腳太監=.=

有首歌少少岩我,當然..有d唔岩我
:
歌名:十分.愛
歌手:鄧麗欣

作曲:金培達
填詞:鄧麗欣/陳少琪
編曲:Johnny Yim
監製:金培達/Gary Chan

分手後應該擺脫卻自覺天真
曾傷我最深的人 捉緊我心

*應該漠不關心 然而還著緊
 消失枕邊人 很想跟你熱吻
 愛你要比沉淪深海更難耐
 你沒有心給我未來
 求你莫再令我憎你還愛*

#早知不應試愛 便算哀
 現在問問誰珍惜不再
 活該 當得到所愛
 背著我犯錯竟不散不愛
 心 未放開
 原來逃避感覺越怕越存在
 愛滿分竟是換來痛亦滿分
 可否錯一次以後 一直愛
 (痛亦滿分不想再一次意外)#

這考驗不高深 是靠著你真心
來傷我更深的人 多麼次等

Repeat *##



2007 年 6 月 6 日  星期三 晴天


6月6日 感動
今日,徐老師話要做果個活出風盛人生
救命牙= =.....
好慘慘!!!!
又要做番果個"愛得太遲"
我唔想做2次同樣既戲...
仲有!!!
我唔想做老豆呀!!!!
d人係都要逼我做,
個豆丁做男人
我咁年輕,但係高過佢好多既,就要做老豆
白頭髮1條都未出!!!
又唔似呀伯...系都要我做
我真係勁唔想做,除非有人陪我啦=v=
我想同fd唱歌牙...或者做其他較好既戲。

下午,同阿黃舌掂舌..其實都冇乜野= =阿黃..打唔打車輪牙??(睇到字既回一回我)
但係...比家姐話我變態=.=話我無啦啦掂人地舌= =



2007 年 6 月 5 日  星期二 晴天


6月5日
今日on 盒子
見唔到小慕on牙
= =搞到好悶悶

破記錄破記錄...
婷終於係msn度應我啦
止係短短2句野
但係我已經滿足^^

朝早...係電腦堂..
,上msn
見到老婆小慕牙...
唉..電腦堂點解咁短架!!
傾左一陣就落堂=^=

婷:OH...
I THINK YOU ARE HAPPY NOW..
BECAUSE I GIVE UP YOU..
SORRY..



2007 年 6 月 4 日  星期一 晴天


6月4日

今日又唔知開心定唔開心!因為lovebox 入面crazy兔兔話只做朋友,

可能我yesterday問佢比唔比有第2個,呢句令到佢.........

但我又好開心,識左條女,佢都幾好架。佢叫小慕            

^^←小慕同我牙/.......

下午我決定放棄,because婷跟本就唔like我,勉強都冇用,'noway'呢句野....唉

可能我唔想佢唔happy啦!

呢2粒鍾好輕鬆because放棄左婷,舒服哂,唔使咁緊張。

婷:although i can't do your boy friend, i hope i can do your friend

 




2007 年 6 月 3 日  星期日 晴天


6月3日
唉...今日係戀愛盒子入面招女仔
雖然有好多個密我
但係我始終覺得冇一個係岩我,是是但但咁簡左crazy兔兔
夜晚我同佢傾計,發覺我地代溝,佢唔理我一陣,我咪問佢乜事唔理我
原來佢又問番我下午個問題:我幾old.我咪問番佢~等左好耐
佢先肯話我知佢12old 大我dd..我真係想同佢分手.因為對佢毫無感覺。
好掛住婷丫,佢衣家做緊d咩呢?我真係希望佢肯接受我,
我對she好有feel==唔知點解,回想當日佢竟然「請你食檸檬」,勁hurt囉,
唉~佢msn又唔理我,而家又比人笑,又比人叫做「檸檬王」,呢個滋味勁唔好受,
所以前日我叫勵爪我隻手to forget sad..but 唔痛又諗番起d傷心野(↑)
我隻手花哂,聽日又要叫人幫手爪=.=
睇泥有牌sad...
 下午成日溫書悶到乜咁,悶悶悶悶....
我衣家每日問自己:我係咪真係咁差?
婷:i love you but why can't you give me chanse,i must wait for you

 



« | 1 | 2 |



tofumonzter@createblog.com