今日胃痛...同唔想返學..
所以就冇返學~~哈哈~
唔返學都有好q多hw.........
多謝大家打泥關心(==)我死得未..
但好令你地失望...我未死住..
哈哈~zoe打比我問我點解我d hk朋友add佢fb...
我都唔知~~哈哈~佢地鐘意咪add囉~哈哈~~
聽日係day2~~我最鍾意上~~哈哈~
mr.chorney~我泥啦~~等我呀~