今日係第一場學界
反勝2:1
jamie既付碌入波同迪美亨既入波
幫聖芳濟反勝梁省德..全取三分
起場邊睇..覺得好jealous
點解要傷呀
希望下星期日可以趕得切好返啦
下場係對基信..下星期四
有個高過Ricky既鬼..咁岩都係同Ricky一樣16號
睇完學界去左食野
之後去左逸屋企開賭檔
輸左呀
總之一句講曬
'我要踢學界'
無論出到幾耐都肯..唔會care