今日係我阿媽ga日子!我當然識做la~!我今日唔返屋企比佢地2人世界首先我今日去左搵阿3去玩!之後可樂都落左來!到左下午我地打算游水!游水果陣好好玩呀我地串阿3大波3呀^^!佢係咁打9我地區我地仲玩搶庫添呀!^^好好玩嫁!哈哈!游完水之後我地打算去士多買野食點知有小強=_=之後豬雄同健健一起打死小強之後有人話唔好撚曹la~之後我地走左=_=去左ok買野食!之後上去見到阿千佢地係到飲酒之後我地又飲!飲完我地自己又買左酒去健身飲飲左好多呀!果陣時好暈!暈死我呀!行路都仆街呀>.<!之後我地左阿豪屋企訓呀!之後學得有小小悶又學得可樂好悶之後我落左去倍佢^^之後佢好開心呀!^^之後冇野做我地去ok見到細豪佢地佢好似好想打7我咁!之後我地去左友愛玩!玩下玩下去左阿3屋企話佢屋企好亂呀!之後我地係咁話走la~走la~之後我隻手指........唔講la~我地落左去玩食煙煙!第一段完!
|