愈來愈愛上中文堂
伍嘉文講野真係好搞gag!
我比10個笑佢!!!  
琴日佢要幫中7考口試上o吾到堂
百恩哥黎代堂!
同佢傾計!
佢真係好好人~
佢依家正努力讀o甘碩士!中文大學!
year2!
好勁!
f5得番1個星期番學~
就黎考會考啦!
貝貝,polly,monkey你地要加油o牙!
我下年要見到你地係f6!
上次貝貝佢地去o左尖咀食自助餐
我冇去o到.....
我知你地1定食得o吾開心
哈哈琴日睇新聞見到尖咀另1間自助餐食物中毒
好采o吾係美麗華!
女丙後日比賽,第1場對風采!
佢地好努力o甘學緊走位,1傅
希望佢地掂啦!
後日班會活動
去大尾督bbq~
哈哈好似大半班都去..
快d到快d到!!
聽日星期6,又可以訓番個大覺啦!
好野o牙!
|