Rainbowyip–葉茹
愛還在. 只是天使暫時離開.
bowbow1223
暱稱: RainbOw=]
性別: 女
國家: 香港
地區: 北區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2011-11-25
2010-11-15
2010-11-15
2010-11-15
2010-11-06
文章分類
全部 (328)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
2009 年 4 月 18 日  星期六   雨天


2009-04-18 分類: 未分類

今天錦標賽,對手是靖天
2點出了觀塘翠林體育館,真的好遠!
又下雨了!
8點正準時回到家!
回家感覺真好!
明日冠軍賽
開始有點緊張,
十分希望能和男排1起奪冠,能嗎?
  
o牙餅,小曹,葉茹!

下雨無帶傘!害我買了個無用的雨嬲~

哈哈!去廣西的相終於有時間post了!
到相薄支持1下~

 

 









 






訪客留言 (返回 bowbow1223 的日誌)


CoralBaBy 於 2009-04-25 05:04 PM 發表:
rainbow著雨衣好似傻仔= =
我諗回頭率有99.9% XD
哈哈,唔好嬲啊..講笑渣..

by:奶粉哥.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



小曹 於 2009-04-21 11:03 PM 發表:
hello 葉茹!! 小曹黎左啦:)
學界好好波呀~~ 繼續加油!
我會成日探你個blog嫁啦=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



melodyli 於 2009-04-20 08:51 PM 發表:
CommEnt=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



super0rabbit 於 2009-04-18 10:55 PM 發表:
葉茹教壞細路學你整花xd
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



呀餅 於 2009-04-18 10:25 PM 發表:
我黎la:)
聽日你地要加油呀!俾心機打 osh!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]