今日去了2伯家挽 吃晚飯後,成哥(嘔心)諗到1樣低能玩意! 挽啤牌,邊個輸了就要吃1塊經過 ,是油,鹽,沙爹,醋,辣焦等等浸過的消化餅 (我最愛既消化餅) 真的好好好好好超超超超難吃,他們形容得好.... :比屎好食dd......................................... 十分同意~! 食完人人都嘔吐大作! 夜晚12點半:挽到癲曬,堂哥送我回家~! 真好^___^ 痛苦的表情*