Rainbowyip–葉茹
愛還在. 只是天使暫時離開.
bowbow1223
暱稱: RainbOw=]
性別: 女
國家: 香港
地區: 北區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2011-11-25
2010-11-15
2010-11-15
2010-11-15
2010-11-06
文章分類
全部 (328)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
2009 年 5 月 31 日  星期日   晴天


十大酷刑 分類: 未分類

今日去了2伯家挽
吃晚飯後,成哥(嘔心)諗到1樣低能玩意!
挽啤牌,邊個輸了就要吃1塊經過 ,是油,鹽,沙爹,醋,辣焦等等浸過的消化餅 (我最愛既消化餅)
真的好好好好好超超超超難吃,他們形容得好....
:比屎好食dd.........................................
十分同意~!
食完人人都嘔吐大作!
夜晚12點半:挽到癲曬,堂哥送我回家~!            真好^___^

 
 
痛苦的表情*






訪客留言 (返回 bowbow1223 的日誌)


MANDY_0619 於 2009-06-05 06:21 PM 發表:
哈.好嘔心丫你地.挽埋d咁既野:$
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



kenphanie520 於 2009-06-02 09:01 PM 發表:
Cm 4家姐`..]^V^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



seasky0703 於 2009-05-31 08:49 PM 發表:
無奈..........好才你冇輸到炸
吾係以後你會對消化反感=v=
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



melodyli 於 2009-05-31 08:02 PM 發表:
cOmmEnt=]
唔係人食ge...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



小糕 於 2009-05-31 02:19 AM 發表:
o左,,,,,,,,,睇到都想嘔!完全明你真係好似食緊屎甘##
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]