呢次桂林之旅. 我都o吾知講咩好. 桂林山水甲天下. 見仁見智啦. 唉. 唉. 唉. 相就o吾放太多啦 睇下飛機上影o既雲啦 好似1片雲海 1望無際 不過呢次d雲都o吾夠令 因為有d霧,睇得o吾係好清楚 上次飛瀋陽o既時候 冇乜霧,d雲全部藍色,好清楚 好似天堂o甘. 點解飛機餐1次比1次難食?