這晚
打馬雀
終於有次是嬴錢了
上次輸了70蚊,再上次輸了$30
今次嬴了$10(ha雖然好小),但已是很大的鼓舞!
之後
打壁球+跑步
=攰
明日國慶日,
我會好好利用
不會虛度假日
搵啊搵
終於比我搵到1張小學經典o既相
知不知道我正準備乾什麼?
嘻嘻,其實正準備100米起跑
on your mark, set , go~~~
看到我傷痕累累的手手腳腳嗎?
我是跳遠跳到x 街
再去跑100米`
哈哈,你問我點解仲跑?
我會答你:
'運動員精神ma!'

記憶好似跑第尾!
哈哈!(o吾好笑!)
從前賜過我歡喜
難道我會可悲?
|