前幾日睇新聞中國籃球隊同巴西隊打架
雖然中國之後比人罵到顛
但我睇片時.真心覺得佢地打得好型!
讚好!!!
http://www.youtube.com/watch?v=1JSVvTfY44A
呢幾日余文樂打籃球比賽-橫洲工業
我好想去睇
周柏豪都係到
但係最後搵吾到地址
好吾開心
..
劉翔話自己今次亞運一定會嬴波!
我要睇住佢拎3連冠
我老豆己經應成左我
2012個年我地考文憑試
又係奧運
如果考得好成功.入到大學就請我去英國睇劉翔..
呵呵
如果個年入到大學又可以去我最想去既英國
仲可以睇最愛既劉翔
禁人生已經冇遺憾啦~
最好劉翔同我合照同我講野再係我支持下拎埋冠軍
哈哈哈哈哈~
琴日番球會
真的好吾開心
偉仔早走o左
冇人同我傾計
榮又去o左越南
話佢間國際學校搞活動波~
冇曬d笑點
唉
後日開始統測
世屎again
放馬過黎!
好啦
我打曬呢排想打既野啦
最後想介紹大家聽幾隻哥
kay-脆弱
戴夢夢-愚不可及(合唱版)
兩首我都一聽鐘情
快d download啦~
無餘地讓我發揮
薔薇能移植在心中的谷底
這過程是永不會面世
|