唉,,,
今日成日又係屋企..
1點起左身..
等到2點...就同牙爸去左飲茶..
食左ok多野..
燒賣..湯圓....粥..同一碗飯..好飽.
之後番左屋企..開始玩電腦..一直玩到依家...
唉..一陣仲要浪3..又要洗菜.又要執屋..
勁多野要做.但係我真係5想做牙....
呢排真係好慘..
我牙公有病..d醫藥費
好貴..
唉..我件pe3 5見左.件''藍''3又5見左..我5敢同牙媽講牙.成日5見野.5好意思講牙..
一陣又比佢罵..但係1件甘貴..$100幾..依家仲要有兩件..又要自己儲$$$??
唉.........好無奈.
依家真係好迷茫..5知點做好.
我最希望依家係牙公既病快d好番....等我地5駛甘擔心..等牙媽佢地都5好心情甘差,
天父幫幫手........
|