無聊
都唔知話自己係愈大愈蠢好定愈大愈傻好
細個好似醒水d,叻d唔會成日俾人話
上親葉xx堂訓覺係例子....次次都係咁
don't lie over the desk丫嘛
記得la
傻傻地的
聽佢講咩
嘈
中文堂講故仔
屈機ga
冇故仔
喉嚨痛
個天蝦我
p街
而家d蜂咁鐘意我丫乜
日日都有隻係我附近
想點
溫書丫
唔想溫
算
考天才囉
考咗成年天才又係40幾
有幾難
測驗?
周公會幫我的
中三唔會俾人飛出嚟就算la
下學期先俾心機la(上年都好似話今年努力)
唔理了
去食m記
好想出街
好想唔返學幾日
不過缺點喎
咪搞
上年一個夠la
4個優都唔掂
何況今年冇乜點做嘢
又唔係校慶
邊到有嫁
|