當你入黎既時候...有冇諗過留返牙XD

2009 年 12 月 20 日  星期日   晴天


yoyoyo 分類: 未分類

YA...

i can go to the hk intalen

YA

i very happy

but...i will miss you...



« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | ... | 27 | »