| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 10 月 18 日 星期四 
記住cM呀>3<'' |
2007-10-18  |
分類: 未分類 |
今日我同粟米、瑩仔去屯門市中心食野~
然後就同埋琳B去屯門圖書館找專題資料
又去咗影貼紙相
影得好樣衰- -''
跟住就去琳B屋企做專題
做完之後我地落左平台玩
點知瑩仔撞過離&
搞到我流血-3-
鳴鳴..
我地係咁爭野玩^^
跟住我地又返返琳B屋企玩TuRe oR DaRe
(過程保密)
超好笑^v^
然後玩到六點半先至返屋企
By,BoWie
|
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 9 月 27 日 星期四 
記住cM呀>3<'' |
2007-09-27  |
分類: 未分類 |
今日好忙呀!!
一朝早就要去參加一個叫做「神袐!後舞台的白雪公主」
演出及舞台技術示範的活動~
我地返到學校之後
就撘旅遊巴去文化中心^^
到咗文化中心之後
我地去到一個劇場坐低
然之後好快就開sHow啦!
班演員講到好好笑-v-
我地差唔多一點先撘旅遊巴走
三點幾個陣
我就要去考鋼琴三級試
好緊張呀-3-
真係好驚會唔合格..
By,BoWie
|
| [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 9 月 26 日 星期三 
記住cM呀>3<'' |
2007-09-26  |
分類: 未分類 |
今日夜晚樓下又有個嘉年華~
我八點同埋瑩仔、麗萍、粟米....去玩^^
跟住我地去咗公園玩:)
點知粟米無端端發脾氣走咗- -
好無奈..
然後我地傾計傾到十點先返屋企。
By,BoWie
|
| [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | ... | 33 | »
|
|