都幾耐下冇打日記啦~
不過今次上黎既原因係換左新鍵盤,
個鍵盤d掣係「拿」埋一舊架....幾難用啦
不過今日好邪....
果個勁歌頒發典禮呢~
我係到聽歌...聽到情非首爾,真係中左情非首爾...
我諗住咁o岩得咁橋啦...then我繼續聽
then就下首係聽男孩像你,點知又中左....=▽=”
哈哈哈~~~
but宜家冇乜人黎我個日記lu~